2013. július 31., szerda

Samsung F110 alkatrésznek! Adidas mobil! Ritkaság! - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladó egy Samsung F110 mobiltelefon aksi nélkül, karcmentes nagyon szép állapotban van és kártyafüggetlen!
Az akkut nem találtam ezért csak alkatrésznek ajánlom mivel most nem tudtam tesztelni a telefont!
A hibái amit még amikor használtam és amiről tudok:
-átvezető fólia hiba vagyis a kijelző nem ad képet de néha bevillan
-a töltést sem vette mindig akkoriban amikor töltöttem
-a kamera sem működöt már rajta
A telefon háza és a kijelzője karc és sérülés mentes a kijelzőn védőfólia van!
Az átvezető fóliát itt meg is lehet venni: www. grando. hu/samsung-f110-atvezeto-folia-1520169690
Csak alkatrésznek ajánlom mert én már nem akarok foglalkozni a javításával



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2013-08-19 10:10
. Samsung F110 alkatrésznek! Adidas mobil! Ritkaság! - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése